کاربرد لوستر مستطیلی

کاربرد لوستر مستطیلی

لوستر خطی یا لاینری امروزه در منازل، کافه و رستوران‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در دکوراسیون مدرن با اقبال زیادی مواجه شده است،

این مدل لوستر را لوستر خطی، لاینری و یا مستطیلی می‌نامند و جزو لوسترهای شیک و خاص برای سخت پسندان است،

کاربرد لوستر مستطیلی در طراحی مدرن جایگاه ویژه‌ای دارد و استفاده از آن محوریت زیبایی و روشنایی است.

لوستر خطی یا مستطیلی

طراحی و ساخت لوستر از متریال چوبی شروع شد و کم کم پیشرفته تر شد و سپس به ترکیبات فلزی و شیشه و کریستال رسید، تنوع زیادی که این لوسترها دارد نشان دهنده ی این موضوع است که این مدل لوسترها عملکرد کارایی وزیبایی را با هم دارد.

نامگذاری این لوسترهای خطی به دلیل شکل و فرم‌هاست، شاید اکثر مردم لوسترها را به شکل دایره‌ای بشناسند اما این لوسترها به صورت خطی و مستطیلی طراحی شده است.

مزایای استفاده از لوستر خطی

فرم خطی و مستطیلی این لوستر باعث می‌شود انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشد و در سبک‌های مختلف دکوراسیون  و فضاهای مختلف مورد استفاده قرارمی‌گیرد.

میزناهارخوری، اپن آشپزخانه، جزیره، راهرو، فضاهای مستطیلی و… از جمله مکان‌های مناسب برای استفاده از لوسترهای خطی و مستطیلی می‌باشد.

به کار بردن این سبک لوسترها در فضاهای مرتبط باعث می‌شود تعادل و هماهنگی در فضا ایجاد شود.

مکان های مناسب لوستر خطی

میزناهارخوری

یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده از لوستر خطی اتاق ناهارخوری و بالای میزناهارخوری می‌باشد، این لوسترها علاوه‌بر تناسب سبک با میزناهارخوری باعث می‌شود نور به صورت یکنواخت روی میز پخش شود، لوستر مستطیلی برای میزهایی با تعداد نفرات زیاد بهترین گزینه است چرا که روشنایی مساوی و متناسب را در کل فضا به یک میزان پخش می‌کند.

آشپزخانه

در محیط آشپزخانه، اپن و جزیره بهترین فضا برای نصب لوستر خطی هستند، با ایجاد نور کافی انجام فعالیت و کارکرن در آشپزخانه را با سهولت روبرو می‌کند.

راهرو

راهروها به علت داشتن شکل مستطیلی فضای مناسبی برای نصب لوستر لاینری یا خطی می‌باشد، تناسب زیاد لوستر مستطیلی با فضای راهرو باعث شیک شدن و زیبایی دوچندان دکوراسیون می‌شود.

تراس و فضای باز

استفاده از لوستر خطی یا مستطیلی در تراس یا محوطه فضای باز خانه بهترین گزینه برای نورپردازی این محیط در دورهمی‌های خانوادگی می‌باشد.

 

لوسترسازان با تولید انواع لوستر خطی و مستطیلی انتخاب را برای هرفضایی برای شما راحت می‌کند

علاوه‌بر آن لوسترسازان لوستر خطی را با انواع دیگر لوازم روشنایی به صورت هماهنگ در یک رنگ و مدل برای شما تولید می‌کند.

کاربرد لوستر مستطیلی در فضاهای مستطیلی شکل بسیار زیاد است.