انواع لوستر های مدرن کریستالی جدید و نکات خرید

لوستر مدرن کریستالی لوسترسازان

انواع لوستر های مدرن کریستالی جدید و نکات خرید

انواع لوستر های مدرن کریستالی جدید و نکات خرید

لوستر کریستالی متشکل از لوستر و آویزه‌های مختلف شیشه و کریستال است.

لوستر کریستالی با ایجاد جلوۀ متفاوت، درخشش زیاد و انعکاس زیبای نور و همچنین عبور و تابش نوری چند برابر نور خارج شده از منبع، بعنوان یکی از مهم‌ترین کالاهای تزئیناتی در خانه‌ها به شمار می‌آید.

استفاده از کریستال‌های تراش خورده با طرح‌های مختلف علاوه بر زیبایی صد چندان آن‌ها، باعث تقویت بیش از حد نورپردازی شده و در نتیجه می‌توان در فضاهای کوچک با سقف‌های کوتاه از این نوع لوستر استفاده نمود تا فضا روشن‌تر و بزرگتر جلوه کند.

لوستر کریستالی بخاطر جلوه و درخشش بسیار زیادی که دارد،

از بهترین انتخاب ها برای محیط هایی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک می باشد.

به عبارت دیگر، این نوع لوستر در منازل و محیط های تجاری و اداری با سبک های مختلف کاربرد گسترده ای داشته و از محبوبیت بالای برخوردار است. در ادامه نگاهی به ویژگی های انواع لوستر کریستالی و نکات مهم در خرید آنها خواهیم داشت.

قبل از این که ادامه مقاله را براتون بگذاریم یکی از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر کریستال مدرن

چون ممکنه تا انتهای مقاله بخونین و لینک قیمت این لوسترمون را بخواین، زیر عکسش لینکش را براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه ” لوستر کریستال مدرن L1493-50 لوسترسازان “ کلیک کنین.

 

لوستر کریستالی چیست؟

لوستر کریستالی یکی از انواع لوستر مدرن است. لوستر کریستالی نوعی لوستر است که از قطعات ریز کریستال تشکیل شده است و در فضا های خانگی مانند آشپزخانه، راهرو، اتاق خواب و فضاهای کاری قابل کاربرد دارد.

لوستر های کریستالی باعث زیبایی هر چه تمام تر فضایی می شود که قرار است لوستر در آن جا نصب شود، علاوه بر آن وجود حباب طرح دار که روی سقف می افتد باعث یک نوع نور پردازی زیبای اضافه ای اضافی می شود.

به لوستر و آویزهای رشته ای و سقفی که در آنها از دانه های ریز و درشت شیشه و کریستال استفاده شده است،

اصطلاحا لوستر کریستالی گفته میشود. ابعاد، ارتفاع، مدل، رنگ و قیمت این گروه از لوستر تنوع بسیار بالایی داشته و با توجه به محیط مورد نظر می توان گزینه های مختلفی را خریداری نمود.

کریستال های به کار رفته در لوستر با توجه به جنس و کیفیت و برند تولید کننده آنها نوردهی و درخشش متفاوتی دارند.

به طوریکه زیباترین جلوه در این نوع لوستر را می توان در نمونه هایی مشاهده کرد که از کریستال های اروپایی و ترک در آنها استفاده شده است.

در یک دسته بندی کلی و بر اساس رنگ کریستال ها، این گروه از لوسترها را می توان به کریستال های سفید، زرد و طلایی تقسیم نمود.

به لوسترهای کریستالی که در رنگ های زرد یا طلایی تولید میشوند، اصطلاحا لوسترهای شامپاین نیز گفته میشود.

لوستر ها در یک تقسیم بندی کلی به دو دسته ی مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند. همه ی ما لوستر کریستالی را در لوستر فروشی ها دیده ایم،

لوستر هایی که پر از کریستال هستند؛ در ادامه با هم خواهیم خواند که لوستر کریستالی که یکی از انواع لوستر مدرن است چیست و انواع آن کدام است

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر مدرن کریستالی

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه ” لوستر کریستال مدرن L1494-50 لوسترسازان “ کلیک کنین.

ویژگی لوستر کریستالی :

این دسته از لوسترهای کریستالی تنوع بالایی از نظر قیمت، طرح و اندازه داشته و می توان برای محیط های مختلف مانند سالن لوستر پذیرایی، اتاق خواب و حتی آشپزخانه نیز از آنها استفاده کرد.

در نوع سقفی این لوسترها دانه های درشت و ریز کریستال به ارتفاع تقریبا کم بر روی صفحه نصب شده روی سقف متصل می باشند.

برای محیط هایی که دارای سقف های بلند هستند و از نظر هزینه محدودیتی در خرید لوستر نیستند، لوستر آویز کریستالی از بهترین انتخاب ها میباشد.

این مدل آویز به دلیل دارا بودن شاخه های بلند کریستالی جلوه بسیار منحصر به فردی را در محیط ایجاد کرده و فضا را کاملا مجلل خواهد کرد. این دسته از لوسترها را نه تنها در محیط مسکونی، بلکه در تالارها و مراکز تجاری نیز می توان مورد استفاده قرار داد.

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر کریستالی مدرن طلامشکی

 

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه ” لوستر مدرن کریستال L1502-55 لوسترسازان “ کلیک کنین.

 

جنس لوستر کریستالی :

جنس نوع کریستالی نسبت به برنزی متفاوت بوده و همین نوع کریستال و برنز می‌تواند باعث تغییر رفتار مشتری در خرید شود.

سلیقه مشتری در انتخاب نوع فلز برنز یا کریستال برای لوستر کاملا متفاوت بوده و بستگی به فضای دکور داخلی دارد. کریستال‌ها خود در دو رنگ شامپاینی و سفید قابل خرید و استفاده‌اند اما لوستر برنز از همان جنس برنز (شبیه طلا یا زرد) است.

در ساخت بدنۀ فلزی لوستر کریستالی از رنگ‌های سفید، نقره‌ای و آنتیک استفاده می‌شود. ساخت بدنه به طور معمول از فلزهای آهن، برنج، آلومینیوم و برنز استفاده می‌گردد که جنس بدنه و براق بودن آن در قیمت و کیفیت لوستر مؤثر است.

بدنۀ لوسترهای کریستالی با استفاده از تکنولوژی فورتیک و در انواعِ طلایی، نقره‌ای و آنتیک آبکاری می‌شود.

آبکاری نوع اول رنگی طلایی و براق، آبکاری نقره‌ای یا کروم، رنگی نقره‌ای و آبکاری آنتیک، به مانند آبکاری طلایی منتها با اعمال کهنه کاری را بر روی بدنۀ لوستر سبب می‌شوند

و باید بصورت یکنواخت و ظریف صورت گرفته باشد تا نامتوازنی و تغییر رنگ در آن به چشم نخورد. همچنین این لوسترها بسته به فضا و ارتفاع در ابعاد و قطرهای مختلف، از نیم متر تا چندین متر، قابل سفارش است.

 

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر مدرن کریستالی

 

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه ” لوستر مدرن کریستالی L1504-55 لوسترسازان “ کلیک کنین.

 

انواع لوستر کریستالی کدام است؟

لوستر کریستالی انواع و اقسام مختلفی دارد. تنوع لوسترکریستالی مانند سایر لوستر ها زیاد است که این موضوع کمی انتخاب را سخت خواهد کرد؛

برای خریدی مطمئن و خوب حتماً به فضای خانه و متراژ آن و مقدار بودجه ی خود دقت کنید؛ چون لوستر هایی که قرار است بخرید در فضای فروشگاه می بینید شاید به نظر شما عالی بیاید در حالی که آن لوستر برای خانه ی شما خوب نباشد.

لوستر کریستالی سقفی به دو دسته ی مسطح و آبشاری تقسیم می شود که معیار دسته بندی آن شکل آویزان بودن یا نبودن آن است. در یک نوع تقسیم بندی دیگر، لوستر های کریستالی بر اساس شکل ظاهری به چند دسته تقسیم می شوند مانند لوستر های کریستال چهارگوش، مدرن و گرد و …

 

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر مدرن کریستالی گرد

 

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه “لوستر مدرن کریستالی L1506-60 لوسترسازان “ کلیک کنین.

 

انواع لوستر کریستالی به شرح زیر است :

با توجه به درخشش بسیار زیبا و جلوه ای که کریستال به محیط می دهد، در تمام سبک های طراحی و ساخت آویز از کریستال استفاده می‌شود. از پرطرفدارترین انواع لوستر کریستالی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لوستر مدرن کریستال :

برخلاف گذشته که اغلب منازل و محیط های مسکونی بیشتر به سمت سبک های کلاسیک و کمی شلوغ گرایش داشتند، در دنیای امروز سادگی حرف اول را میزند. به طوریکه دکوراسیون مدرن هر روز در حال توسعه و پیشرفت بوده و بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. اما سادگی در این سبک به معنای کنار گذاشتن زیبایی نیست و استفاده از لوستر مدرن کریستالی می تواند فضایی بسیار زیبا را برای این محیط ها به ارمغان آورد.

لوسترهای مدرن کریستالی به چند گروه دیگر تقسیم می شوند که از مهم ترین آنها می توان به لوستر سقفی کریستالی و لوستر آویز کریستالی اشاره نمود.

 

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر مدرن گرد کریستالی

 

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه “لوستر مدرن کریستالی L1512-60 لوسترسازان “ کلیک کنین.

 

لوستر سقفی :

در نوع سقفی این لوسترها دانه های درشت و ریز کریستال به ارتفاع تقریبا کم بر روی صفحه نصب شده روی سقف متصل می باشند. این گروه از لوسترهای کریستالی تنوع بالایی از نظر قیمت، طرح و اندازه داشته و می توان برای محیط های مختلف مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب و حتی آشپزخانه نیز از آنها استفاده کرد.

 

لوستر آویز :

برای محیط هایی که دارای سقف های بلند می باشند و از نظر هزینه محدودیتی در خرید لوستر نمی باشد، لوستر آویز کریستالی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. این نوع آویز بخاطر داشتن شاخه های بلند کریستالی جلوه بسیار منحصر به فردی را در محیط ایجاد نموده و فضا را کاملا مجلل میکنند. این گروه از لوسترها را نه تنها در محیط مسکونی، بلکه در تالارها و مراکز تجاری نیز می توان استفاده نمود.

 

لوستر کریستالی کلاسیک :

بیشترین کاربرد لوسترهای کریستالی در محیط هایی با سبک های کلاسیک می باشد. چون در دکوراسیون کلاسیک تجملات و زرق و برق یکی از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که مشاهده می‌شود. نکته مهمی که در این گروه از لوسترها برای سبک های کلاسیک وجود دارد، شاخه ای بودن لوستر است. دانه های کریستال در این نوع لوستر از شاخه های متعدد آن آویز بوده و با تنوع زیادی که در شکل و تراش آنها ایجاد می‌شود، نورپردازی فوق العاده ای خواهند داشت.

لوستر کلاسیک کریستالی در برخی از مواقع ممکن است بدنه ای از جنس برنز و یا کریستال داشته باشند که از نظر قیمت با هم تفاوت زیادی خواهند داشت.

 

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوسترهای مدرن با آویز دانه های بافته شده

 

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه “لوستر مدرن کریستالی L1517-55 لوسترسازان “ کلیک کنین.

 

لوستر کریستالی را کجا و چگونه استفاده کنیم؟

به طور کلی لوسترها نصب می‌شوند تا محیط را مجلل نشان دهند. درباره لوستر های کریستالی این مسئله بیش از سایر مدل‌ها مدنظر قرار می‌گیرد. درخشش نور بین تکه‌های کریستال نیز طرح‌های جالب و خاصی را روی سقف ایجاد خواهد کرد که به زیبایی محیط بیش از پیش کمک می‌کند.

کریستال‌ها همیشه به رنگ سفید یا بی‌رنگ نیستند. لوسترهایی در رنگ‌های زرد و طلایی نیز وجود دارند که به مدل شامپاین معروف هستند.در گذشته، لوسترها اغلب به صورت کلاسیک طراحی می‌شدند. این نوع از لوسترها چیدمان شلوغی دارند و امکان دارد که ارتفاع آن‌ها کم یا زیاد باشد.

در انواع مدرن ‌تر کمتر شاهد طراحی ‌هایی از این دست هستید؛ به این دلیل که در این‌گونه فضاها سادگی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. در هر صورت شما باید بدانید که لوسترهای کریستالی را در چه فضاهایی استفاده کنید که بیشترین سنخیت را با محیط داشته باشند.

 

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر مدرن کریستالی

 

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه ” لوستر مدرن کریستالی L1527-55 لوسترسازان “ کلیک کنین.

 

محیط باز یا بسته :

این دسته از لوسترها در محیط‌های بسته کاربرد دارند و معمولا در محیط‌های باز استفاده نمی‌ شوند. اینگونه فضاها تنها محیط‌ های خانگی نیستند و شامل ادارات، هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها و غیره نیز می‌شوند.

در هر محلی با انتخاب این نوع لوستر، فضایی لاکچری و کلاسیک ایجاد خواهد شد. مدل‌های مدرن‌تری نیز از این نوع ساخته می‌شوند؛ ولی عموما انواع کریستالی با شمایل کلاسیک طراحی می شوند.

سقف بلند یا کوتاه :

به دلیل تنوع بالایی که میان انواع لوسترها دیده می شود، در بازار شاهد انواع مختلفی از مدل ‌های آویز بلند یا کوتاه هستید. با این وجود باید هنگام خرید به محل نصب لوستر نیز توجه کنید؛

به این خاطر که لوسترهای آویز بلند را نباید در اتاق‌ هایی با سقف کوتاه نصب کنید. بهتر است این لوسترهای جذاب و لاکچری را در اتاق ‌های بزرگ با سقف‌های بلند استفاده کنید. اگر آویزها بسیار بلند باشند، گزینه‌های مناسبی برای نصب در سرسرای مجلل هتل‌ها و رستوران‌های بزرگ خواهند بود.

محیط کم‌نور یا پرنور :

اهمیت نورپردازی در محیط‌های مختلف بسیار زیاد است. در محیط‌های خانگی سعی می‌شود که تا حد امکان با استفاده از نحوه چیدمان و دکوراسیون و وسایلی که انتخاب می‌شوند، فضا وسیع ‌تر نشان داده شود.

این مسئله به‌خصوص در خانه‌های آپارتمانی و کوچک بسیار کاربردی به نظر می‌رسد. کریستال‌های به‌کاررفته در این نوع از لوسترها تراش‌‌خورده هستند. این مسئله موجب می‌شود که نورپردازی تا حد زیادی تقویت شود و جلوه زیبا و خاصی به محیط دهد.

 

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر مدرن کریستالی

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه “لوستر مدرن کریستالی L1533-60 لوسترسازان “ کلیک کنین.

 

چرا لوستر کریستالی بخریم؟

علیرغم تنوع بسیار بالایی که در صنعت تولید لوستر در تمام دنیا وجود دارد، لوسترهای کریستالی بیشتری طرفدار را دارند. دلیل این انتخاب و استقبال زیاد مزایا و ویژگی های مثبتی می باشد که در این نوع آویز و لوستر وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نورپردازی زیاد

استفاده از کریستال های تراش خورده با طرح های مختلف علاوه بر زیبایی صد چندان آنها، نورپردازی را تا حد زیادی تقویت می کنند. در نتیجه می توان در فضاهای کوچک با سقف های کوتاه از این نوع لوستر استفاده نمود تا فضا روشن تر و بزرگتر جلوه کند.

 

قیمت مناسب لوستر :

لوسترهای کلاسیک و برنزی و یا نمونه های کریستالی آویز دارای قیمت های نسبتا بالایی هستند. در مقابل می توان برای صرفه جویی در هزینه ها، نمونه های مدرن و کوچکتر را که طراحی و ساخت آنها از کریستال استفاده شده است انتخاب و خریداری کرد.

البته لازم به ذکر است که قیمت لوستر کریستالی با توجه به تعداد کریستال ها و همچنین برند تولید کننده آنها تعیین میشود. به طوریکه کریستال های چینی ارزان ترین و اروپایی و ترک بیشترین قیمت را دارند. در نتیجه می توان با خرید لوستر کریستالی چینی با هزینه کمتر محیط اطرافتان را زیبا و کاملا درخشان کنید

تنوع بالا در طرح لوستر :

از دیگر ویژگی های مثبت این گروه از لوسترها می توان به کاربرد گسترده آنها در سبک های مختلف اشاره نمود. علاوه بر سبک های مدرن و کلاسیک، می توان نمونه های بسیار زیبا را در میان لوستر چوبی کریستالی مشاهده کرد

که تلفیق بسیار زیبایی را بوجود آورده اند. لوستر گرد، مربع، رنگی، سفید و دیواری همگی تنوع بسیار بالایی داشته و می توان متناسب با محل مورد نظر برای نصب آنها، گزینه های ارزان و زیبایی را خریداری کرد.

 

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر مدرن گرد آویز خور

 

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه لوستر مدرن کریستالی L1536-45 لوسترسازان کلیک کنین.

 

چطور لوستر کریستالی بخریم؟

طراحان، برندها و تولیدکننده های داخلی و خارجی تنوع بسیار بالایی را در طراحی آویزهای کریستالی و سایر سبک ها به کار میبرند که بر همین اساس قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

بهترین گزینه برای انتخاب و خرید لوستر کریستالی بر اساس سبک و قیمت مورد نظر، خرید اینترنتی می باشد. خرید اینترنتی لوستر فضایی کاملاً رقابتی را فراهم نموده و باعث می‌شود بتوانید از تخفیف های بسیار مناسب در حین خرید بهره مند شوید.

نکاتی برای خرید لوسترهای کریستالی :

برخی از انواع لوسترها مانند لوسترهای کلاسیک و برنزی دارای قیمت‌های بسیار زیادی‌اند.

اما در عوض برای ایجاد صرفه جویی در هزینه‌ها، می‌توان از نمونه‌های مدرن و کوچکتر که داری قیمت مناسب‌تری است، خریداری کرد.

همچنین اگر مایل به صرفه جویی در هزینه‌ها هستید، کریستال‌های چینی به دلیل قیمت مناسب و ارزان‌تر نسبت به انواع اروپایی و ترکیه‌ای، گزینۀ خوبی برای درخشان کردن محیط اطراف شما می‌باشد.

برای سنجش کیفیتِ قسمت‌های مختلف لوستر کریستالی لازم است نکاتی را در نظر داشته باشیم.

به عنوان مثال، علاوه بر سنجش میزان اعتبار کارخانۀ تولید لوستر، لازم است به ظاهر آن، نوع بسته‌بندی، وجود شفافیت و عدم حباب و تکدر آن توجه کنیم.

ضروری است که لوستری با سهولت تمیزکاری را تهیه کنید. زیرا به دلیل اهمیت شفافیت و درخشانی لوسترها، اختلال در روند تمیزکردن آن، به کارآیی لوستر خدشه وارد می‌کند.

پس لوستری را تهیه کنید که مرتباً بتوانید آن را تمیز کنید. علاوه بر دغدغۀ نظافت و تمیز کاری، نصب و جابجایی این آویزه‌های نیز مشکل و زمانبر است

که البته ارزش برخورداری از جلوه‌ها و فواید آن را دارد و به زیبای محیط خانۀ شما کمک فراوانی می‌کند.

 

یکی دیگه از لوستر های مدرن کریستالی لوستر سازان را براتون میگذاریم:

لوستر کریستال مدرن

 

لینک قیمت این لوسترمون را هم زیر عکسش براتون میگذارم

برای مشاهده قیمت این محصول روی کلمه ” لوستر کریستال مدرن L1492-50 لوسترسازان “ کلیک کنین.

 

 

نظرات (2)

حمید فهیمی

سلام
من همکار هستم. میشه لیست قیمت همکاری لوسترهای مدرن تون را برام بفرسین؟؟

    مدیریت

    سلام
    واتساپ لوسترسازان کارت مغازه و مشخصات کاملتون را ارسال کنین
    واتساپ:09226427127