لوسترهای چند طبقه

لوستر رنگی نئو کلاسیک سبز پاستیلی زرد

لوسترهای چند طبقه

همان طور که میدانید بازار لوسترهای چند طبقه  و لوکس از قدیم تا الان همیشه داغ بوده است، لوسترهای چندطبقه برای مکان هایی با سقف های بلند، مکان های مجلل و اشرافی، تالارها، مساجد، سالن های بزرگ، خانه‌های دوبلکس و… بسیار مورد پسند و زیباست.

صنایع روشنایی لوسترسازان در زمینه‌ی طراحی و تولید لوسترهای چند طبقه سال ها تجربه و فعالیت داشته، بنابراین می‌تواند شما را در انتخاب بهتر و مطمئن‌تر یاری کند.

 مناسب ترین لوستر برای سقف بلند

برای اینکه بدانیم برای لوسترهای چند طبقه انتخاب شده چه ارتفاعی مناسب است، نباید از دو معیار مساحت مکان و ارتفاع سقف غافل شویم. به همین دلیل توصیه می‌‌شود در گام اول، ارتفاع سقف و مساحت را در نظر بگیرید و سپس به دنبال لوستر برای سقف بلند بگردید.

ارتفاع لوستر باید یک چهارم ارتفاع سقف باشد. همچنین اگر مساحت محیط مد نظر شما متراژ بزرگی داشت، باید لوستری بزرگ انتخاب نمایید تا شکوه و جلوه‌ای زیباتر به فضای مورد نظر ببخشید. در هنگام انتخاب لوستر برای سقف بلند علاوه بر ارتفاع سقف و مساحت محیط و ارتفاع لوستر، باید مدل لوستر، طرح لوستر، نوع لامپ‌های لوستر و جنس بدنه لوستر را نیز در نظر بگیرید. تا مناسب ترین لوستر برای سقف بلند را انتخاب کنید.

لوستر چند طبقه مدرن کریستالی لوسترسازان

لامپ مناسب لوستر‌های بزرگ

هنگام تهیه لوسترهای چند طبقه برای سقف‌های بلند، باید به نوع لامپ‌های لوستر نیز دقت کنید. زیرا رنگ لامپ لوستر مورد نظر باید با دکوراسیون فضا همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر شما لوستر کلاسیک تهیه نمودید و دکوراسیون فضا نیز به سبک کلاسیک بوده باید رنگ لامپ‌های مصرفی نیز زرد باشد‌. اما اگر دکوراسیون محیط، مدرن باشد باید از لامپ‌هایی به رنگ یخی در لوسترها استفاده نمایید.

لوستر کلاسیک سلطنتی شاه ملائکه جدید

انواع لوستر برای سقف بلند

به طور کلی لوسترهای چند طبقه مناسب برای سقف‌های بلند در دو طرح کلاسیک و مدرن وجود دارند. امروزه اکثراً لوسترهای مدرن به صورت مینیمال و با جلوه‌ای ساده در بازار به فروش می‌رسند.

در این طرح‌ها سادگی و شلوغ نبودن لوستر بسیار اهمیت دارد، اگر محیط مد نظرتان دکوراسیونی مدرن دارد، پس لوسترهای مدرن و مینیمال بهترین انتخاب برای شما هستند.

اگر دارای چیدمان کلاسیکی هستنید، لوسترهای کلاسیک بیشترین راندمان را دارد. لوستر کریستالی و لوستر شاخه‌ای دو مدل از لوسترهای با طرح کلاسیک هستند. لوستر کریستالی دارای زیبایی و ظاهری شکوهمند است و علاوه بر این مزیت، نورپردازی فوق العاده‌ای دارد. همین خصوصیت، لوستر کریستالی را تبدیل به مناسب‌ترین لوستر برای سقف‌های بلند خواهد کرد.

لوستر شاخه‌ای دارای تنوع فراوانی در اندازه و طرح است. همین تنوع زیاد در ابعاد لوستر، باعث شده در محیط‌های خیلی بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. این لوستر توانایی نورپردازی خوبی هم دارد.

لوستر فوق زیبا کلاسیک گلدار نقره ای سفید لوسترسازان

لامپ مناسب لوستر‌های بزرگ

هنگام تهیه لوسترهای چند طبقه برای سقف‌های بلند، باید به نوع لامپ‌های لوستر نیز دقت کنید. زیرا رنگ لامپ لوستر مورد نظر باید با دکوراسیون فضا همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر شما لوستر کلاسیک تهیه نمودید و دکوراسیون فضا نیز به سبک کلاسیک بوده باید رنگ لامپ‌های مصرفی نیز زرد باشد‌. اما اگر دکوراسیون محیط، مدرن باشد باید از لامپ‌هایی به رنگ یخی در لوسترها استفاده نمایید.

ویژگی های لوستر چندطبقه

لوسترهای بزرگ‌تر می‌توانند به عنوان قطعات برجسته‌ای عمل کنند که چشم را به سمت بالا می‌کشند و حس عمودی بودن را در اتاق افزایش می‌دهند.

طرح‌هایی که دارای جزئیات پیچیده یا شکل‌های جسورانه هستند می‌توانند یک تاثیر بصری خیره کننده و چشم نواز ایجاد کنند

ضروری است که سبک لوستر با دکوراسیون کلی مکان هماهنگ باشد، به عنوان مثال، یک لوستر کلاسیک ممکن است با فضای داخلی سنتی هماهنگ باشد، در حالی که یک وسیله مدرن هندسی می‌تواند تنظیمات معاصر را تقویت کند.

لوستر 45 شعله

اندازه لوسترهای چند طبقه در هنگام برخورد با سقف‌های بلند بسیار مهم است. لوستری که خیلی کوچک باشد می‌تواند در یک اتاق بزرگ بی‌اهمیت به نظر برسد در حالی که لوستری که خیلی بزرگ باشد ممکن است فضای اتاق را تحت الشعاع قرار دهد.

تعادل بصری: لوستر باید تعادل بصری را در اتاق حفظ کند. این بدان معناست که نه تنها ارتفاع آن، بلکه عرض و طرح کلی فضا، از جمله قرار دادن مبلمان و عناصر تزئینی دیگر را در نظر بگیرید.

تناسب: یک دستورالعمل کلی انتخاب لوستری است که متناسب با ابعاد اتاق باشد. برای فضاهای با سقف بلند، لوستر بزرگ‌تر با چندین طبقه یا طرح‌های گسترده برای پر کردن موثر فضای عمودی مناسب هستند.

ملاحظات نصب

نصب مناسب برای به حداکثر رساندن تاثیر لوستر برای ویلا با سقف بلند ضروری است.

تنظیم ارتفاع: هنگام نصب لوستر در اتاقی با سقف بلند مهم است که آن را در ارتفاع مناسب آویزان کنید. یک قانون کلی این است که لوستر را حداقل 2.1 متر (7 فوت) بالاتر از کف قرار دهید تا ایمنی و دسترسی تضمین شود.

دسترسی برای نگهداری: باید به این موضوع نیز توجه کرد که لوستر برای تمیز کردن و تعویض لامپ تا چه حد قابل دسترسی است. برخی از طرح‌ها ممکن است برای نگهداری نیاز به نصب حرفه‌ای یا تجهیزات تخصصی داشته باشند.

لوستر فوق زیبا کلاسیک گلدار نقره ای سفید لوسترسازان

لوسترهای چندطبقه

لوسترها صرفاً عناصر تزئینی نیستند؛ آن‌ها اجزای جدایی‌ناپذیری هستند که فضای و کارایی ویلاهای با سقف بلند را افزایش می‌دهند.

با تمرکز بر طراحی، اندازه، متریال، قابلیت‌های روشنایی و ملاحظات نصب، صاحبان خانه می‌توانند لوستر برای ویلا با سقف بلند را طوری انتخاب کنند که نه تنها فضاها را به طور موثر روشن می‌کند بلکه به عنوان نقاط کانونی خیره کننده‌ای عمل می‌کند که سبک شخصی آن‌ها را منعکس می‌کند.

با این کار آن‌ها فضایی از ظرافت و پیچیدگی ایجاد می‌کنند که با شکوه معماری ویلا خود هماهنگ است و در عین حال روشنایی گرم و دعوت‌کننده‌ای را برای ساکنان و مهمانان فراهم می‌کند.

نمای زیر لوستر

سخن پایانی

صنایع روشنایی لوسترسازان میتواند لوستر چند طبقه‌ی مورد نظر شما را در هرطرح و رنگ دلخواه نولید کند،

تمامی لوسترهایی که در سایت مشاهده میکنید قابلیت چندطبقه شدن را دارد، فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

09226427127